lieder & saitenspiel - tronjes blog

Montag, 26. Mai 2014

Eddy Bruma ( Surinam ) - waran - neti dren


waran - neti dren

kon s'don - dineti - di neti fadon
na mi mofodoro - mi p'kin
winti e wai - winti e wai
a e wunwun wan singi gi wi

s'don tiri - no draidrai - dungru fadon
safri na singi e kroipi
safri na singi e kroipi
e kon e kon na mi

sribi mi p'kin - sribi mi p'kin
sribi mi brudu - neti fadon
mama sa or'wakti - te sribi kon
te sribi kon - te sribi kon

hetenachtsdroom

kom zitten - vanavond - nu de avond is gevallen
kom zit in mijn deuropening - mijn kind
de wind waait - de wind waait
hij neuriet een lied voor ons

zit stil - onbeweeglijk - het duister is gevallen
zacht komt het lied aangekropen
zacht komt het lied aangekropen
het komt - het komt naar mij toe

slaap mijn kind - slaap mijn kind
slaap mijn schat - die nacht is gevallen
mama zal waken tot de slaap is gekomen
tot de slaap is gekomen - tot de slaap is gekomen

heiße-nacht-traum

komm sitzen - heutabend - nun es abend ist
komm setz dich in meine türöffnung - mein kind
der wind weht - der wind weht
er summt ein lied für uns

sitz still - unbeweglich - die dunkelheit ist gefallen
sanft kommt das lied angeschlichen
sanft kommt das lied angeschlichen
es kommt - es kommt zu mir

schlaf mein kind - schlaf mein kind
schlaf mein schatz - die nacht ist gefallen
mama wird wachen bis der schlaf gekommen ist
bis der schlaf gekommen ist - bis der schlaf gekommen ist

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen